Kraj:
Polska
Call-Back-Service

Chcesz dowiedzieć się więcej o naszym rozwiązaniu?

Z przyjemnością do Ciebie zadzwonimy! Wystarczy przysłać wiadomość z numerem telefonu. Wkrótce się z Tobą skontaktujemy.

Wyślij wiadomość bezpośrednio na adres:

info(at)proalpha.pl

Kontakt

Masz pytania, życzenia lub uwagi?

Przyślij nam krótką wiadomość, a my skontaktujemy się z Tobą.

Sąd Rejonowy
w Zielonej Górze
Wydział VIII Gosp. KRS
KRS nr 0000229984
NIP 9291734868
kapitał zakładowy
330 000,00 zł

info(at)proalpha.pl

Adres

proALPHA Polska Sp. z o.o.

ul. Dąbrowskiego 1

65-021 Zielona Góra

Tel.: +48 (68) 50 66 500

Fax: +48 (68) 325 50 97

Mapa dojazdu

Obsługa klienta

Pracownicy serwisu troszczą się szybko i kompetentnie o interesy klientów proALPHA

Efektywny serwis wpływa na zadowolenie klientów

Oferta Grupy proALPHA to nie tylko kompleksowe rozwiązanie klasy ERP, ale również efektywne usługi serwisowe. Poprzez szybkie udzielanie odpowiedzi na zadane pytania oraz pomoc przy rozwiązywaniu problemów, serwis proALPHA pozwala na spełnienie oczekiwań naszych klientów.

Struktura serwisu

Scentralizowany serwis proALPHA mieści się w siedzibie głównej Grupy proALPHA w Weilerbach i został zorganizowany zgodnie z podejściem ITIL (Information Technology Infrastructure Library). Przyjmowane, administrowanie oraz kontrola zgłoszeń serwisowych, a także ich szybkie opracowanie oraz przedstawienie sposobu na rozwiązanie problemu odbywa się poprzez Service Desk oraz Support Level 1 i 2.

Support Level 3 stanowią nasi pracownicy odpowiedzialni za dane zagadnienia w poszczególnych działach i oddziałach. Zaletą opracowywania zgłoszeń serwisowych w oddziałach jest bliskość do siedziby klienta, a co za tym idzie, dobra znajomość projektu.

Procedura opracowywania zgłoszeń

  • Napływające zgłoszenia serwisowe, jak i poszczególne fazy ich opracowywania są rejestrowane w centralnej bazie danych.
  • Zdalny dostęp umożliwia podłączenie się do instalacji u klienta i w ten sposób zapewnia szybkie i efektywne udzielenie odpowiedzi na pytania oraz zlokalizowanie i zlikwidowanie problemu.
  • Dzięki analizie danych w dziale serwisu uzyskiwane są informacje, które umożliwiają ciągłą optymalizację procedury opracowywania zgłoszeń.
  • W efekcie końcowym klient otrzymuje dostęp do sieci serwisu, która oferuje optymalne połączenie kompetencji z szybkością reakcji.

Naszym celem strategicznym jest, aby każdy nasz klient został klientem referencyjnym. Pozytywne opinie o systemie proALPHA pochodzą od ponad 1 700 przedsiębiorstw różnej wielkości, z różnych branż.