Kraj:
Polska
Call-Back-Service

Chcesz dowiedzieć się więcej o naszym rozwiązaniu?

Z przyjemnością do Ciebie zadzwonimy! Wystarczy przysłać wiadomość z numerem telefonu. Wkrótce się z Tobą skontaktujemy.

Wyślij wiadomość bezpośrednio na adres:

info(at)proalpha.pl

Kontakt

Masz pytania, życzenia lub uwagi?

Przyślij nam krótką wiadomość, a my skontaktujemy się z Tobą.

Sąd Rejonowy
w Zielonej Górze
Wydział VIII Gosp. KRS
KRS nr 0000229984
NIP 9291734868
kapitał zakładowy
330 000,00 zł

info(at)proalpha.pl

Adres

proALPHA Polska Sp. z o.o.

ul. Dąbrowskiego 1

65-021 Zielona Góra

Tel.: +48 (68) 50 66 500

Fax: +48 (68) 325 50 97

Mapa dojazdu

proALPHA partnerem konferencji ‘Synergia Systemów IT’

20.04.2016 - Bydgoszcz |

Firma proALPHA Polska sp. z o.o. weźmie udział w konferencji ‘Synergia Systemów IT’, w trakcie której przedstawi, w jaki sposób narzędzia informatyczne mogą pomóc zwiększyć kontrolę i efektywność zmniejszając jednocześnie koszty w działalności gospodarczej.
Przedsiębiorstwa generują coraz większą liczbę różnego rodzaju danych i informacji. Te znajdują się nie tylko w systemach klasy ERP, ale także w szeregu rozwiązań aplikacji zintegrowanych lub nie z systemem nadrzędnym jakim jest ERP. Problemem przedsiębiorcy, który chce umiejętnie i trafnie podejmować decyzje biznesowe coraz częściej jest nie tylko brak informacji, ale także dostęp do niej w odpowiednim czasie. Otrzymana zbyt późno lub niedokładna znacząco rozmywa rzeczywisty stan rzeczy managementowi, co w efekcie może skutkować nietrafionymi decyzjami.
W trakcie spotkania szczególna uwaga zostanie poświęcona następującym zagadnieniom:

  • Nowe trendy i technologie ERP,
  • Elektroniczny obieg dokumentów – zarządzanie dokumentacją w firmie
  • Zaawansowane planowanie i harmonogramowanie produkcji (APS)
  • Obsługa produkcji wariantowej (CTO) oraz na zamówienie (MTO)
  • Zarządzanie listą materiałową (BOM)
  • Bilansowanie potrzeb materiałowych i zasobów produkcji
  • Rozliczanie kosztów produkcji z uwzględnieniem zwracania surowca oraz zarządzania odpadami
  • Minimalizacja kosztów poprzez zarządzanie procesem zakupowym w trybie „just in time”
  • Planowanie popytu, optymalizacja procesu zarządzania łańcuchem dostaw,

Prezentowane rozwiązania zostaną poparte konkretnymi przykładami wdrożeń wraz ze wskazaniem osiągniętych korzyści biznesowych. Do udziału w spotkaniu zapraszamy zarząd i management przedsiębiorstw oraz organizacji, chcących poznać techniki informatyczne wspierające procesy biznesowe. Konferencja dedykowana jest w szczególności do:

  • Prezesów i członków zarządów przedsiębiorstw sektora MSP i korporacyjnego
  • Dyrektorów pionów merytorycznych przedsiębiorstwa m.in. finansów, kontrolingu, kontroli jakości, rozwoju, sprzedaży, produkcji;
  • Managerów pionów informatyki.
  • Osób współuczestniczących w procesie wyboru rozwiązań informatycznych w przedsiębiorstwie

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. W celu dokonania rejestracji, prosimy o kontakt z naszym działem handlowym.

Wróć do listy Eventów