Kraj:
Polska
Call-Back-Service

Chcesz dowiedzieć się więcej o naszym rozwiązaniu?

Z przyjemnością do Ciebie zadzwonimy! Wystarczy przysłać wiadomość z numerem telefonu. Wkrótce się z Tobą skontaktujemy.

Wyślij wiadomość bezpośrednio na adres:

info(at)proalpha.pl

Kontakt

Masz pytania, życzenia lub uwagi?

Przyślij nam krótką wiadomość, a my skontaktujemy się z Tobą.

Sąd Rejonowy
w Zielonej Górze
Wydział VIII Gosp. KRS
KRS nr 0000229984
NIP 9291734868
kapitał zakładowy
330 000,00 zł

info(at)proalpha.pl

Adres

proALPHA Polska Sp. z o.o.

ul. Dąbrowskiego 1

65-021 Zielona Góra

Tel.: +48 (68) 50 66 500

Fax: +48 (68) 325 50 97

Mapa dojazdu

Nagroda

Przyznanie nagrody podczas dorocznej konferencji stowarzyszenia tekom w Wiesbaden

06.11.2008

Firma proALPHA Software AG otrzymała nagrodę Doku 2008 podczas dorocznej konferencji stowarzyszenia tekom w Wiesbaden. Jak dotąd, proALPHA jest jedynym dostawcą oprogramowania klasy ERP (Enterprise Resource Planning), który może pochwalić się tą szczególnie pożądaną nagrodą za doskonale opracowaną dokumentację techniczną. Zespół niezależnych ekspertów z niemieckiego stowarzyszenia zajmującego się komunikacją techniczną i rozwojem informacji sprawdził instrukcje pod względem przydatności dla grup docelowych.

Laureaci tegorocznej nagrody zostali wyłonieni w ramach szczegółowej procedury weryfikacyjnej. Katalog kryteriów, zgodnie z którymi oceniane są instrukcje, składa się z około stu pytań przewodnich. Instrukcja może zostać wyróżniona nagrodą po uzyskaniu oceny celującej lub bardzo dobrej. Ocena konkursowa polega na zaopiniowaniu oraz teście praktycznym instrukcji w odniesieniu do produktu. W tegorocznym konkursie zaangażowanych było łącznie 29 rzeczoznawców oraz 9 niezależnych ekspertów.

Wyróżniona koncepcja systemu pomocy online proALPHA została w pełni dopasowana, zarówno pod względem merytorycznym, jak i wizualnym do najnowszej wersji systemu, oraz jeszcze lepiej dostosowana do wymagań Klientów. Każde zagadnienie jest wyczerpująco opisane w ramach nowego podziału stron. Wszystkie informacje można uzyskać w jednym miejscu. Ponadto, nowe strony systemu pomocy opisują kompleksowe procesy i zależności między nimi w systemie proALPHA oraz są źródłem najnowszych istotnych informacji. Przejrzysty spis treści ułatwia czytelnikowi poruszanie się w systemie pomocy. Obszerne informacje podzielono na kategorie, które użytkownik może otwierać za pomocą odnośników w pasku nawigacji. Ta nowa technika pozwala na zwięzłą i przejrzystą prezentację treści oraz szybki dostęp do wybranych informacji. Nowa koncepcja oferuje także szybsze pozyskiwanie informacji poprzez wyszukiwarkę pełnotekstową.

Dr Heike Raab, Dyrektor działu dokumentacji w firmie proALPHA Software AG, cieszy się, że nowa koncepcja sprawdza się: "Kompletne przekształcenie koncepcji pomocy online wymagało ogromnych nakładów. Dlatego jesteśmy tym bardziej szczęśliwi, że pozytywne reakcje naszych klientów i współpracowników potwierdziła niezależna grupa ekspertów".

tekom

Niemieckie stowarzyszenie specjalistów z dziedzin komunikacji technicznej i rozwoju informacji – tekom – liczy obecnie 6 500 członków. Jednym z najistotniejszych zadań stowarzyszenia jest kształcenie redaktorów technicznych, ilustratorów i tłumaczy, zajmujących się tworzeniem instrukcji obsługi oraz dokumentacji sprzedażowej.


Wróć do listy Newsów