Kraj:
Polska
Call-Back-Service

Chcesz dowiedzieć się więcej o naszym rozwiązaniu?

Z przyjemnością do Ciebie zadzwonimy! Wystarczy przysłać wiadomość z numerem telefonu. Wkrótce się z Tobą skontaktujemy.

Wyślij wiadomość bezpośrednio na adres:

info(at)proalpha.pl

Kontakt

Masz pytania, życzenia lub uwagi?

Przyślij nam krótką wiadomość, a my skontaktujemy się z Tobą.

Sąd Rejonowy
w Zielonej Górze
Wydział VIII Gosp. KRS
KRS nr 0000229984
NIP 9291734868
kapitał zakładowy
330 000,00 zł

info(at)proalpha.pl

Adres

proALPHA Polska Sp. z o.o.

ul. Dąbrowskiego 1

65-021 Zielona Góra

Tel.: +48 (68) 50 66 500

Fax: +48 (68) 325 50 97

Mapa dojazdu

proALPHA Serwis

Zadowolenie klientów efektem doskonałego serwisu

Screenshot proALPHA Serwis - planowanie akcji serwisowej

Obsługa serwisowa jest często podstawowym elementem samego produktu i może dać przedsiębiorstwu istotną przewagę konkurencyjną. System proALPHA Serwis pozwala na przeprowadzanie wszystkich najważniejszych procesów serwisowych. Składają się m.in. na nie: zarządzanie umowami i zgłoszeniami serwisowymi, zaopatrzenie w części zamienne, realizacja zleceń serwisowych u klienta oraz planowanie operacji serwisowych danego serwisanta.

Kluczowe zagadnienia

Szczegółowe informacje zawarte w systemie proALPHA ERP są dostępne podczas przeprowadzania wszystkich procesów serwisowych, takich jak: przyjęcie zgłoszenia serwisowego, realizacja zlecenia, planowanie akcji serwisowej, przeprowadzanie serwisu, wprowadzania danych po wykonaniu obsługi serwisowej czy fakturowanie. Tylko serwis jako element kompletnego i w pełni zintegrowanego systemu proALPHA ERP gwarantuje rzetelną informację dotyczącą: dostępności materiału, statusu zamówienia, informacji o zleceniach, dostawach, fakturach i nierozliczonych pozycjach, stawkach kosztowych oraz obciążeniach i odciążeniach miejsc powstawania kosztów i nośników kosztów, a także dokumenty z historii obsługi.

Pracownik serwisu przyjmujący zgłoszenie serwisowe powinien mieć szybki dostęp do wszelkich informacji związanych z operacjami klienta, aby udzielić mu kompetentnego wsparcia. Informacje te mogą dotyczyć stosowanych produktów, niezamkniętych zgłoszeń serwisowych czy operacji konserwacji. Dzięki możliwości zintegrowania funkcjonalności serwisu proALPHA ze sprzętem telekomunikacyjnym, kompatybilnym ze standardem CTI, pracownik serwisu (na podstawie identyfikacji numeru telefonu) ma natychmiastowy i bezpośredni dostęp do wszystkich informacji, bez konieczności wyszukiwania danych klienta.

Teczka produktu jest podstawowym narzędziem do pozyskiwania aktualnej informacji, zarówno dla pracownika serwisu wewnątrz firmy, jak i dla pracownika realizującego usługę serwisową poza przedsiębiorstwem. Dotyczy ona m.in. danych o: aktualnej konfiguracji produktu, zamontowanych w urządzeniach częściach, wykorzystywanych narzędziach, osprzęcie oraz zapewnia dostęp do całej historii serwisu. Dzięki temu w łatwy sposób możliwa jest odpowiedź na szereg pytań, np. dotyczących określenia właściwych części zamiennych. Mogą one zostać wyjaśnione z klientem telefonicznie, co umożliwia między innymi zamówienie z wyprzedzeniem właściwych części do przeprowadzenia danej usługi serwisowej.

Długoterminowe umowy serwisowe gwarantują klientowi regularną obsługę, wymianę zużytych części i utrzymanie produktu w dobrym stanie. Efekt - zadowoleni klienci.

Dobra jakość serwisu wymaga terminowości, skuteczności i przejrzystości. W planowaniu operacyjnym wszystkie działania serwisowe, pracownicy i inne wykorzystywane zasoby są zawsze dostępne do przeglądu i weryfikacji. Dzięki temu pole manewru w działaniach krótkoterminowych jest bezpośrednio identyfikowalne.